2018/5/5

I went to Wharf and Natural Bridge today. First of all, I was able to see the sea lion under the wharf bridge. They were sleeping on the some pillar. Then, I watched the sunset in the Natural Bridge. It is so beautiful!!! Therefore, I want to feel the nature.

 

今日はWharfとNatural Bridgeにいってきました。まず、Wharfの下にいたアシカをみることができました。アシカたちは柱の上で寝ていました。その後、Natural Bridgeで夕日を見ました。それはとても綺麗で、もっと自然に触れたくなりました。