2018/4/22

Today I visited San Jose and NASA Ames Research center with my friend. I feel like working in the NASA because I saw this research center first time. In the San Jose, we went to The Tech Museum of Innovation and Winchester Mystery House.  The Winchester Mystery House is so weird house. I'm guided by some guy therefore, we need to so long time.

 

今日はNASA Ames Research CenterとSan Joseに友人と行ってきました。NASAの研究施設に初めて行ったのですが、ここで働きたくなりました。San Joseでは、The Tech Museum of InnovationとWinchester Mystery Houseに行ってきました。Winchester Mystery Houseはとても奇妙でした。そして、そこでガイドの人に案内してもらったが、かなり時間がかかった。