2018/4/4

 

I went to barber shop called "Waves & Fades" today, for first time since to came US. It is great!! Because of stylist reproduced my request, moreover she told me the information which is good music bar near the barber shop! I may continue to visit there in the future.

 

今日は「Waves & Fades」というところで髪を切ってきました。アメリカに来てから初の散発だったので少し不安でしたが、スタイリストの方が要望に応えてくれたので結構気に入りました。さらに髪を切ってる最中に美容院の近くにあるミュージックバーのお勧めを教えてくれました。少し遠いですが、今後もここに通うことになりそうです。