2018/5/10

I went to Taco Belle!!! This is my first time to visit there. I ordered 5-layers burrito, it is so good price compare to other food in the US. Then I pop into the park which is near my house. At that time, I was asked by the men like the police. He said, "Do you have kids?" because the zone which I was sitting only permit children and their parents.

 

初めてタコベルに行ってきて、5レイヤーブリトーを食べました!金額も他のアメリカの食事に比べて安いように感じました。そのあと、家の近くの公園にぷらっと立ち寄りました。その時に、警察官のような人に"子供いるの?"と聞かれました。なぜなら、そこのゾーンは子供とその親のみしか立ち入ることができないらしい場所だったっぽいです。