2018/4/15

The weather is strange today. I went to Verve then my order is forgot by staff however, they are so kind because they provided me free ticket for a drink can use next time.

Next, I went to Trader Joe's for first time. When I back to home, I tried TOEFL prep test.

My score is not good. In this case, we can know only assesment about reading and listening section. The total score is 29, that is lower than half of maximum score. So I should more study English.

 

今日は変な天気でした。Verveに行ってきたのですが、オーダーを忘れられて次回使えるサービス券をいただきました。そのあとTrader Joe'sに初めて行きました。その後、家に戻ってきたときにTOEFLの練習問題をやったのですが、リーディングとリスニングの合計点が30点以下だったので、もっと勉強しないとだなと思いました。(リスニングだけど)